Robert Cieśluk został brand & trade marketing managerem w MTV Polska

Robert Cieśluk objął nowo utworzone stanowisko brand & trade marketing managera w telewizji MTV Polska. Cieśluk pracował dotychczas przez siedem...

Robert Cieśluk objął nowo utworzone stanowisko brand & trade marketing managera w telewizji MTV Polska. Cieśluk pracował dotychczas przez siedem lat w koncernie tytoniowym British American Tobacco Polska SA, ostatnio na stanowisku retail media managera. W MTV Polska do obowiązków Cieśluka będzie należało koordynowanie działań marketingowych telewizji skierowanych do widzów, jak również do klientów bezpośrednich, np. operatorów telewizji kablowej i platform cyfrowych. W najbliższym czasie rozpocznie się ATL-owa kampania reklamowa MTV Polska, za którą odpowiada agencja reklamowa Image Art - strategiczna agencja MTV Polska. Szczegóły na temat kampanii nie zostały ujawnione. (PR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.