WPP i Interpublic zainteresowane narzędziem plannerskim Spot Runner

Spot Runner, narzędzie wspomagające sprzedaż i planowanie mediów, jest na rynku dopiero od 10 miesięcy, a już budzi zainteresowane największych...

Spot Runner, narzędzie wspomagające sprzedaż i planowanie mediów, jest na rynku dopiero od 10 miesięcy, a już budzi zainteresowane największych firm z rynku reklamy i mediów. CBS Corp. oraz WPP Group i Interpublic Group of Cos. podpisały właśnie umowy dotyczące współfinansowania tego projektu. Wcześniej umowy takie podpisał Lachlan Murdoch, zarządzający News Corp., i izraelski inwestor Vivi Nevo. David Waxman, współtwórca Spot Runnera, zapowiedział włączenie do Spot Runnera badania nowych mediów, takich jak IPTV, video on demand i telewizji internetowej. ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.