Agencja event-marketingowa Jamboree zatrudnia nowych menedżerów

Do zespołu agencji eventowej Jamboree dołączyły trzy nowe osoby. Dział produkcji imprez został wzmocniony przez Agnieszkę Kurkiewicz i Kamę Kowalczyk,...

Do zespołu agencji eventowej Jamboree dołączyły trzy nowe osoby. Dział produkcji imprez został wzmocniony przez Agnieszkę Kurkiewicz i Kamę Kowalczyk, natomiast Marcin Celarek objął stanowisko new business managera. Agnieszka Kurkiewicz przeszła do Jamboree z agencji Kantaro, gdzie również zajmowała się produkcją eventów. Współpracowała także z lubelskim oddziałem Polskiego Radia oraz agencją Time Media House. Kama Kowalczyk dotychczas związana była z agencją IDFX na stanowisku event managera (obsługiwała projekty dla Discovery, House, Levi'sa, BAT, Finlandii). Wcześniej pracowała w stacjach MTV Polska, Atomic TV i Polsat. Marcin Celarek wcześniej kierował m.in. działem marketingu w Indeco SA, a także pełnił funkcję konsultanta w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, gdzie koordynował działania PR w ramach zespołu ds. III Szczytu Rady Europy. Agencja Jamboree powstała w 1988 roku. Zakres jej działalności obejmuje kompleksową obsługę eventową - od przygotowania koncepcji do produkcji wydarzenia. Do chwili obecnej agencja zrealizowała kilkaset eventów, m.in. dla takich klientów jak: Alcatel, Axel Springer, Coca-Cola, Commercial Union, Compaq, Era GSM, Heineken, Levi Strauss, MK Cafe, PLL LOT, PepsiCo, Philips, Plus GSM, Prokom, PTK Centertel, PZU SA, Sony, Toyota czy Warta. Drugim obszarem działalności agencji jest organizacja koncertów muzycznych, w tym dużych koncertów gwiazd zagranicznych. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.