Paweł Chrościcki dyrektorem marketingu Frito Lay na Polskę i kraje bałtyckie
Paweł Chrościcki obejmie stanowisko dyrektora marketingu Frito Lay na Polskę i kraje nadbałtyckie. Przejmie obowiązki Małgorzaty Lubelskiej, która przed kilkoma...
Paweł Chrościcki obejmie stanowisko dyrektora marketingu Frito Lay na Polskę i kraje nadbałtyckie. Przejmie obowiązki Małgorzaty Lubelskiej, która przed kilkoma tygodniami została dyr. marketingu odpowiedzialnym za rynek Rosji oraz krajów Wspólnoty Niepodległych Państw. Paweł Chrościski jest związany z PepsiCo od 16 lat. Odpowiadał jako dyrektor generalny ds. nowego biznesu za integrację struktur Frito Lay i Star Foods (po przejęciu tej firmy przez PepsiCo). Do końca roku Chrościcki ma łączyć obie funkcje i raportować bezpośrednio do prezesa PepsiCo na Polskę. Do Chrościckiego raportują z kolei szefowie poszczególnych kategorii - Aneta Struk, Michał Kuczyński i Małgorzata Jakubczyk, nowa osoba we Frito Lay odpowiedzialna m.in. za markę Cheetos (ostatnio związana z Ferrero). W portfolio słonych przekąsek PepsiCo w Polsce są m.in.: Lay's, Cheetos i dawne marki Star Foods, czyli Star Chipsy i Mr Snacki. (JN)