Nowy dyrektor generalny SMB dopiero po Boomerangu

Nowy dyrektor Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) będzie wybrany na przełomie marca i kwietnia br. Stowarzyszeniu nie uda się dotrzymać wcześniej...

Nowy dyrektor Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB) będzie wybrany na przełomie marca i kwietnia br. Stowarzyszeniu nie uda się dotrzymać wcześniej zapowiadanego terminu prezentacji tej osoby na Dniach Marketingu Bezpośredniego "Boomerang", które odbędą się 25 i 26 marca br. Jak poinformował prezes SMB Tomasz Kostyra, obecnie na krótkiej liście znajduje się sześciu kandydatów, z którymi SMB wciąż jeszcze prowadzi rozmowy. SMB nie ma dyrektora generalnego od połowy stycznia br., kiedy ze stanowiska zrezygnowała Monika Zarzycka. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.