PanMedia Western wygrał w przetargu Empiku, trwa konkurs kreatywny

Dom mediowy PanMedia Western zwyciężył w przetargu Empiku. Dotyczył obsługi mediowej kampanii świątecznej, jednak według zapowiedzi marketera, jeśli jej wyniki...

Dom mediowy PanMedia Western zwyciężył w przetargu Empiku. Dotyczył obsługi mediowej kampanii świątecznej, jednak według zapowiedzi marketera, jeśli jej wyniki będą zadowalające, zaproponuje PanMedia Western dalszą współpracę. Ostatnio z Empikiem współpracował Macroscope OMD, który wycofał się z udziału w konkursie. Zaproszenie oprócz OMD i PMW otrzymał także Starlink. Empik wybiera obecnie w drodze przetargu agencję reklamową, która przygotuje kreację do akcji świątecznej. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.