BZ WBK planuje rozpisanie przetargu kreatywnego

Bank Zachodni WBK planuje wybranie agencji reklamowej do długofalowej obsługi kreatywnej. Koordynacją przetargu od strony opracowania strategii i przygotowania zadań...

Bank Zachodni WBK planuje wybranie agencji reklamowej do długofalowej obsługi kreatywnej. Koordynacją przetargu od strony opracowania strategii i przygotowania zadań przetargowych zajmuje się Stratosfera, która rekomenduje też agencje do przetargu. Obecnie jest ich siedem, w tym GPD, dotychczas obsługująca tego klienta. Nie jest wykluczone, że liczba agencji ostatecznie zaproszonych do przetargu zostanie ograniczona do czterech. Przetarg ma wystartować w przyszłym tygodniu, zakończenie jest planowane na początek grudnia br. Nazwy zaproszonych agencji nie zostały podane, wiadomo jedynie, że są to zarówno agencje sieciowe, jak i lokalne. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.