TVP Katowice prowadzi przetarg na usługi promocyjne swojej oferty handlowej
Oddział Telewizji Polskiej SA w Katowicach prowadzi przetarg dotyczący usług promocyjnych jej oferty handlowej. Wyłoniona w jego wyniku osoba bądź...
Oddział Telewizji Polskiej SA w Katowicach prowadzi przetarg dotyczący usług promocyjnych jej oferty handlowej. Wyłoniona w jego wyniku osoba bądź firma zajmie się m.in. koordynacją działań promocyjnych biura reklamy katowickiego ośrodka TVP, elektronicznym biuletynem informacyjnym adresowanym do klientów oraz redagowaniem stron internetowych działu reklamy. Będzie też odpowiadać za przygotowanie m.in. ulotek i folderów, za realizację i emisję reklam prasowych, radiowych i autopromocji telewizyjnej biura reklamy. Będzie również współpracować z redakcją TVP Katowice i jej handlowcami w celu przygotowywania ofert reklamowo-sponsorskich dotyczących poszczególnych programów.
TVP Katowice po raz pierwszy prowadzi tego rodzaju przetarg. Dotychczas działaniami dotyczącymi promocji oferty handlowej katowickiego ośrodka TVP zajmowała się zatrudniona na etacie osoba. Jednak w wyniku zmian organizacyjnych w ośrodku zakończyła pracę. Teraz TVP Katowice szuka kogoś z zewnątrz do świadczenia usług w tym zakresie - na podstawie umowy cywilnoprawnej (zawartej na rok), a nie umowy o pracę. W związku z tym - jak poinformowała odpowiedzialna za przetarg Karolina Pirożek - TVP Katowice jest prawnie zobowiązana do przeprowadzenia takiego przetargu. Termin składania ofert upływa 26 października. Przetarg powinien zostać rozstrzygnięty w ciągu dwóch-trzech tygodni. (BG)