Statoil prowadzi przegląd agencji reklamowych, może ogłosić przetarg
Statoil Poland Sp. z o.o., sieć stacji benzynowych, planuje rozpisanie przetargu na całość obsługi strategiczno-kreatywnej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Na razie...
Statoil Poland Sp. z o.o., sieć stacji benzynowych, planuje rozpisanie przetargu na całość obsługi strategiczno-kreatywnej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Na razie trwają wstępne spotkania z agencjami, głównie niesieciowymi. Mają one doprowadzić do wyłonienia 5-6 agencji, którym przesłane zostanie zaproszenie do przetargu. Decyzja w sprawie listy tych agencji zostanie podjęta w ciągu najbliższych 2-3 tygodni. Dorota Postrach, advertising & promotions manager w Statoil, nie potwierdziła tych informacji. - Na razie nie ma jeszcze ostatecznej decyzji w sprawie przetargu - powiedziała Postrach. - Z końcem br. upływa nam umowa o współpracy z dotychczasową agencją, w ciągu najbliższych 2 tygodni podejmiemy decyzje, co dalej. Agencją ostatnio obsługującą Statoil jest Leo Burnett Warszawa. (AMS)