Avans prowadzi relaunch marki w kampanii za 7 mln zł
Sieć sklepów RTV AGD Avans relaunchuje markę kampanią za 7 mln zł. Działania rozpoczną się w listopadzie, głównym hasłem akcji...
Sieć sklepów RTV AGD Avans relaunchuje markę kampanią za 7 mln zł. Działania rozpoczną się w listopadzie, głównym hasłem akcji będzie: "Poniżamy ceny". Kampania obejmie telewizję (TVP1, TVP2 i Polsat), outdoor oraz gazetki produktowe i materiały BTL w 600 sklepach sieci na terenie całej Polski. - Nowy wizerunek zmieni pozycjonowanie marki, szczególnie podkreślając niskie ceny naszych produktów - mówi Izabela Voisset, dyrektor marketingu sieci.
W poprzedniej kampanii wizerunkowej Avans "Nieziemska obsługa" największy nacisk położono na obsługę klienta. Zdaniem Voisset w obecnej sytuacji rynkowej najważniejsze staje się komunikowanie ceny. W spocie telewizyjnym dyrektor sieci Avans szkoli przyszłych pracowników w obniżaniu cen. Ci, którzy przejdą szkolenie i będą w stanie zapewnić klientowi najniższą cenę, zostaną pracownikami sieci. Kreację nowej kampanii wizerunkowej Avans opracowała agencja DDB Warszawa. Sieć ma około 600 sklepów w całej Polsce, głównie w małych i średnich miastach powiązanych z siecią umową franszyzową. Rocznie osiąga obroty powyżej 2 mld zł. (TW)