U2 Media zarzuca B.S.R. Polska 1 bezprawne wykorzystanie strategii
Marek Jaszczur, prezes U2 Media, zarzuca deweloperowi B.S.R. Polska 1 bezprawne wykorzystanie w najnowszej kampanii strategii mediowej i mediaplanu opracowanego...
Marek Jaszczur, prezes U2 Media, zarzuca deweloperowi B.S.R. Polska 1 bezprawne wykorzystanie w najnowszej kampanii strategii mediowej i mediaplanu opracowanego przez U2 Media. Powodem kontrowersji jest kampania, o której pisaliśmy we wczorajszym DS "MMP. "(...) dobór mediów, jak i dotychczasowa realizacja kampanii dowodzą, że klient zaczął współpracę z agencją PRO Media House, wykorzystując strategię mediową w pełni opracowaną przez dom mediowy U2 Media bez jego zgody" - czytamy w liście nadesłanym do redakcji przez Marka Jaszczura.
Twierdzi on, że U2 Media przygotował kampanię po wygranym przetargu - wziął w nim udział u boku agencji Peppermint. U2 Media przekazał klientowi propozycję strategii oraz szczegółowy mediaplan. Według Jaszczura B.S.R. Polska 1 niespodziewanie zdecydował się na zerwanie współpracy i powierzenie obsługi PRO Media House. Podobno do U2 Media zwrócili się przedstawiciele mediów, u których PRO Media House próbował uzyskać zaproponowane przez U2 ceny. Jak mówi Marek Jaszczur, trwająca obecnie pierwsza część kampanii przebiega zgodnie z zaproponowanym przez U2 Media planem mediowym (pokrywają się media, daty emisji reklam, formaty).
Jarosław Teper, dyr. mediów PRO Media House, twierdzi, że jego agencja była współautorem strategii do kampanii. - Powstawała ona we współpracy z klientem. PRO Media House najpierw wystartował w przetargu u boku agencji reklamowej (która nie wygrała konkursu kreatywnego), a następnie został zaproszony do osobnego przetargu mediowego, w którym zwyciężył - mówi Jarosław Teper, dyr. mediów PRO Media House.
Agnieszka Jaworska, dyr. sprzedaży i marketingu B.S.R. Polska 1, nie skomentowała zarzutów U2 Media. (JN, TW)