Ofcom zmienia zasady dotyczące sponsoringu w radiu i telewizji

Brytyjski regulator mediów elektronicznych Ofcom zmienia zasady dotyczące sponsoringu w radiu i telewizji. Dotąd sponsorowane mogły być pojedyncze programy, teraz...

Brytyjski regulator mediów elektronicznych Ofcom zmienia zasady dotyczące sponsoringu w radiu i telewizji. Dotąd sponsorowane mogły być pojedyncze programy, teraz możliwy jest sponsoring całego kanału, ale są pewne obostrzenia. Sponsoring musi respektować zasadę niezależności medium i chronić odbiorców poniżej 18. roku życia. Informacja o sponsoringu ma być też wyraźnie widoczna dla widza TV lub słyszalna w radiu. Zmiany pozwolą marketerom wprowadzić nowe strategie sponsoringowe. Stworzą nowe możliwości dla takich firm jak Cadbury, która od 15 lat sponsoruje serial "Coronation Street". ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.