"Dziennik" i Trójka wspierają reklamą sprzedaż wspólnej kolekcji

"Dziennik" (Axel Springer Polska) i Trójka Polskie Radio przygotowały wspólną kolekcję książek i płyt CD z okazji 25-lecia "Listy przebojów...

"Dziennik" (Axel Springer Polska) i Trójka Polskie Radio przygotowały wspólną kolekcję książek i płyt CD z okazji 25-lecia "Listy przebojów Trójki". Jej sprzedaż wesprze kampania reklamowa w mediach przygotowana przez agencję PZL i dom mediowy MediaCom Warszawa. Kolekcja to 25 książeczek obrazujących 25 kolejnych lat w Polsce i na świecie z płytami CD zawierającymi największe przeboje muzyczne z danego roku. Wszystkie książeczki otwierają i zamykają teksty Marka Niedźwieckiego prowadzącego listę przebojów Trójki. Kolekcja 25 płyt została przygotowana przez firmę TMM Polska/Planeta Marketing. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.