Wydatki na reklamę kinową w Wielkiej Brytanii wzrosły o 11 proc.

W pierwszych trzech kwartałach br. przychody z reklam w kinach wzrosły w Wielkiej Brytanii o 11,1 proc., podczas gdy inne...

W pierwszych trzech kwartałach br. przychody z reklam w kinach wzrosły w Wielkiej Brytanii o 11,1 proc., podczas gdy inne tradycyjne media odnotowały spadki. Jak podaje Cinema Advertising Association, badania Nielsen Media Research wykazały spadek wydatków na reklamę prasową o 0,4 proc., outdoorową o 1,8 proc. i telewizyjną o 4,3 proc. Łącznie media tradycyjne zanotowały spadek o 2 proc. Natomiast Internet Advertising Bureau podaje, że wydatki na reklamę w internecie wzrosły w pierwszym półroczu br. o 40,3 proc. w stosunku do tego samego okresu w roku ubiegłym. Rynek reklamy kinowej rośnie za sprawą nowych reklamodawców z kategorii media i rozrywka, a także z sektora motoryzacyjnego. Motoryzacja zajmuje pierwsze miejsce pod względem wysokości wydatków na reklamę w kinach (24,5 mln funtów). Kolejne sektory to telekomunikacja oraz media i rozrywka z wydatkami na kino na poziomie odpowiednio 17,7 i 16,8 mln funtów. ("Media & Marketing Europe")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.