Olympus buduje wizerunek swoich dyktafonów na uczelniach

1 listopada br. ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa dyktafonów cyfrowych marki Olympus skierowana do studentów. Zdaniem Agnieszki Jędrzejczak, PR executive w...

1 listopada br. ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa dyktafonów cyfrowych marki Olympus skierowana do studentów. Zdaniem Agnieszki Jędrzejczak, PR executive w agencji Tomorrow obsługującej Olympusa, jest to pierwsza kampania wizerunkowa dyktafonów w Polsce. Akcja pod hasłem "Zapamięta za Ciebie" obejmuje outdoor, internet, eventy i komunikację na uczelniach. W sześciu największych ośrodkach akademickich (Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdańsk i Górnośląski Okręg Przemysłowy) na przystankach autobusowych i tramwajowych w pobliżu uczelni pojawią się citylighty obrazujące trzy idee kreatywne: "Poranny wykład", "Nudny wykład" i "Ostatni wykład". Te same komunikaty pojawią się na 5 tys. sztuk podkładek pod myszki w stu pracowniach komputerowych na 71 uczelniach. Na ośmiu wybranych uczelniach odbędą się trzydniowe eventy pod hasłem "Idealny wykład" z zainscenizowaną plażą i łazienką jako potencjalnymi miejscami odsłuchu wykładów nagranych na dyktafonie. W pobliżu platform odbędzie się dystrybucja ulotek. Pierwszy event będzie miał miejsce 14 listopada w Krakowie. Kolejne odbędą się m.in. we wrocławskiej Akademii Ekonomicznej, na Uniwersytecie Warszawskim i Wrocławskim, a także na uczelniach prywatnych: w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej i Wyższej Szkole Przedsiębiorzości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Z częścią uczelni podpisano także umowę barterową, dzięki której dyktafony Olympusa wykorzystane zostaną jako nagrody w uczelnianych konkursach. Akcję wesprze strona www.dyktafony.olympus.pl, na której znajdą się prezentacje urządzeń od strony technicznej i wizualnej z wykorzystaniem technologii flash i grafiki 3D. Strona adresowana jest do szerszej grupy docelowej niż tylko studenci, obejmującej także biznesmenów. Za całość działań promocyjnych odpowiada agencja Tomorrow. Kampania potrwa do połowy grudnia br. (KH)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.