Plus najczęściej eksponowanym brandem wokół sportu w telewizji

Marka Plus (Polkomtel) w okresie I-IX 2006 r. była najczęściej eksponowanym brandem podczas telewizyjnych transmisji wydarzeń sportowych z udziałem polskich...

Marka Plus (Polkomtel) w okresie I-IX 2006 r. była najczęściej eksponowanym brandem podczas telewizyjnych transmisji wydarzeń sportowych z udziałem polskich sportowców - wynika z badań firmy Media Sport. Logotyp sieci Plus był widoczny w tym czasie 29,5 tys. razy. W pierwszej dziesiątce znalazły się ponadto marki: Puma (liczba ekspozycji: 17,7 tys. razy), Telekomunikacja Polska (13,9 tys.), Tyskie (11 tys.), PZU (9,1 tys.), Simplus (8,6 tys.), Jastrzębska Spółka Węglowa (7,9 tys.), Lotos (7,8 tys.), Orange (7,5 tys.) oraz BOT (7,2 tys.). Media Sport monitorował łącznie 2072 marki. Komunikacja rynkowa marki Plus związana jest przede wszystkim z siatkówką - zarówno męską, jak i kobiecą. Media Sport stworzył też ranking dyscyplin sportowych pod względem wartości medialnej wszystkich ekspozycji (monitorowanych przy transmisjach TV z danej dyscypliny). Pierwsze miejsce należy do piłki nożnej (wartość reklamy - 190,2 mln zł), drugie do skoków narciarskich (87,6 mln zł), a trzecie do siatkówki męskiej (70,3 mln zł). Kolejne miejsca w top 10 dyscyplin zajmują: tenis ziemny, Strong Man, siatkówka kobiet, koszykówka mężczyzn, kolarstwo szosowe, żużel, lekkoatletyka. W sumie monitoring objął 75 dyscyplin. (PM, MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.