WPP i Hellman & Friedman mogą wycofać się ze Sportfive

Agencja marketingu sportowego Mediapro, która w 20 proc. należy do WPP Group, współpracuje z Hellman & Friedman przy planie wycofania...

Agencja marketingu sportowego Mediapro, która w 20 proc. należy do WPP Group, współpracuje z Hellman & Friedman przy planie wycofania się z firmy Sportfive, która zarządza prawami do transmisji wybranych wydarzeń piłki nożnej i jest na sprzedaż. Według "Daily Telegraph" Mediapro i Hellman & Friedman mogą uzyskać z transakcji sprzedaży udziałów między 800 mln a 1 mld euro. Hellman & Friedman współpracowała już z WPP w 2005 r. przy wycofywaniu się z Aegis Group. Sportfive pracuje dla UEFA (prawa do meczów Euro 2008), angielskiej Football Federation (prawa do meczów towarzyskich reprezentacji Anglii) oraz dla klubów Paris St Germain, FC Kopenhagen i Galtasaray Stambuł. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.