Agencja IQFM wchodzi na rynek usług merchandisingowych

Agencja fieldmarketingowa IQFM wchodzi na rynek usług merchandisingowych. Do tej pory firma świadczyła wyłącznie usługi outsourcingu sił sprzedaży. - Chcieliśmy...

Agencja fieldmarketingowa IQFM wchodzi na rynek usług merchandisingowych. Do tej pory firma świadczyła wyłącznie usługi outsourcingu sił sprzedaży. - Chcieliśmy stworzyć bardziej zaawansowaną usługę będącą połączeniem kompetencji merchandisera i przedstawiciela handlowego - mówi Robert Wagner, dyr. operacyjny agencji. W ramach usługi pod nazwą Merchandising Plus merchandiserzy mają zajmować się nie tylko wykładaniem produktów, ale także generowaniem zamówień w przypadku braku towaru. W ich kompetencjach są także lokalne negocjacje z detalistą, organizacja promocji i utrzymywanie relacji ze sklepem. Usługa adresowana jest do handlu nowoczesnego. W takim modelu pracuje już pierwszy klient - Energizer. Agencja IQFM jest na rynku od 10 lat. Ostatnio pracowała m.in. dla Ferrero, Imperial Tobacco, Raisio i Kruszwicy. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.