Coca-Cola tworzy specjalny zespół marketingowy do obsługi igrzysk olimpijskich w Pekinie

Coca-Cola tworzy w Szanghaju zespół, który zajmie się przygotowaniami marketingowymi do igrzysk olimpijskich, które w 2008 r. odbędą się w...

Coca-Cola tworzy w Szanghaju zespół, który zajmie się przygotowaniami marketingowymi do igrzysk olimpijskich, które w 2008 r. odbędą się w Pekinie, gdzie amerykański koncern wystąpi jako jeden z 11 sponsorów imprezy. Koncern kompletuje 35-40-osobowy zespół, głównie spośród pracowników agencji McCann Erickson, domu mediowego Starcom i internetowej agencji WWWins. Zarówno rzecznik Coca-Coli, jak i przedstawiciele poszczególnych agencji odmówili komentarza w tej sprawie. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.