PHD agencją Unilevera w regionie CEE

PHD zwyciężył w regionalnym przetargu mediowym Unilevera. Gigant z rynku FMCG podpisał umowę z siecią PHD na obsługę budżetu w...

PHD zwyciężył w regionalnym przetargu mediowym Unilevera. Gigant z rynku FMCG podpisał umowę z siecią PHD na obsługę budżetu w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Jeden z największych polskich reklamodawców będzie pierwszych klientem debiutującej na naszym rynku PHD Poland, nowej spółki Omnicomu, która oprócz planowania i zakupu mediów dla Unilevera w Polsce ma koordynować obsługę marketera na rynkach nadbałtyckich (Łotwa, Litwa, Estonia). Węgierski oddział PHD będzie z kolei koordynował obsługę Unilevera na Bałkanach (Bośnia i Hercegowina). Czeskie PHD ma odpowiadać za rynki Czech i Słowacji. Jak już informowaliśmy, na czele powstającej PHD Poland stanie Rafał Wiśniewski w roli dyrektora zarządzającego. Obecnie kompletowany jest zespół agencji, która obsłuży budżet wart 352 mln zł (dane cennikowe Expert Monitora za rok 2005). Budżet Unilevera traci w Polsce Initiative Warszawa. W przetargu na obsługę tego marketera startował także MindShare Polska. Do momentu zamknięcia tego wydania DS "MMP" nie udało nam się uzyskać w Unileverze komentarza nt. podjętej decyzji. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.