Netmedia po pierwszym dniu na GPW podwoiła wartość

Na GPW zadebiutowała w piątek spółka Netmedia działająca w obszarze e-commerce. O jej planach dotyczących debiutu pisaliśmy przy okazji publikacji...

Na GPW zadebiutowała w piątek spółka Netmedia działająca w obszarze e-commerce. O jej planach dotyczących debiutu pisaliśmy przy okazji publikacji prospektu emisyjnego na początku października (patrz DS "MMP" z 4 października br.). Debiut Netmedia na warszawskim parkiecie wypadł okazale. Kurs otwarcia wyniósł 8,50 zł za akcję, co oznacza 70-proc. wzrost w porównaniu z ceną emisyjną, kurs spółki rósł także w ciągu notowań i osiągnął na koniec dnia cenę 10 zł, a więc dokładnie o 100 proc. wyższą od ceny emisyjnej. Spółka w ofercie publicznej sprzedała 1 mln akcji po 5 zł. Zapowiada, że większość pozyskanych w ten sposób funduszy (3,4 mln zł) przeznaczy na przejęcia podmiotów z branży e-commerce, szczegółów na razie nie ujawnia. Obecnie dwa główne obszary biznesu Netmedia to obsługa rynku nieruchomości w zakresie informatyki i prezentacji internetowej (spółka zarządza też wortalem www.LocumNet.pl) oraz rezerwacje hotelowe przez internet (wortal Hotele.pl, poprzez który klienci mogą rezerwować miejsca hotelowe w Polsce i na świecie). (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.