Nielsen/NetRatings wprowadza łączony panel internetu i telewizji

Nielsen/NetRatings zamierza stworzyć samodzielny próbny panel internetu i telewizji. Chce w ten sposób pomóc klientom lepiej analizować relacje konsumentów z...

Nielsen/NetRatings zamierza stworzyć samodzielny próbny panel internetu i telewizji. Chce w ten sposób pomóc klientom lepiej analizować relacje konsumentów z tymi dwoma mediami. Od tego miesiąca instytut będzie testować, jak pomiary internetu będą wpływać na panel telewizyjny. Jeśli próby zakończą się sukcesem, badania będą realizowane w ciągu przyszłego roku. Badania obejmą 60 tys. respondentów i panelistów. Będą uwzględniały m.in. informacje o wieku, dochodach i miejscu zamieszkania oraz aktywność w sieci i oglądanie telewizji. Według Paula Donata, chief research officera w Nielsen Media Research, w czasach, kiedy rola internetu jako kanału komunikacji marketingowej wciąż rośnie, istotne jest zrozumienie wzajemnego oddziaływania pomiędzy telewizją a internetem. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.