MGA może wybrać nowy dom mediowy dla Reala

MGA, wewnętrzny dom mediowy sieci Real, może wkrótce rozpisać przetarg na obsługę kampanii telewizyjnych. Marketer korzysta obecnie w tym zakresie...

MGA, wewnętrzny dom mediowy sieci Real, może wkrótce rozpisać przetarg na obsługę kampanii telewizyjnych. Marketer korzysta obecnie w tym zakresie z usług Brand Connection. Przypomnijmy, że przed kilkoma miesiącami zapadła decyzja o przejęciu przez Real sieci supermarketów Geant Polska. Na początku przyszłego roku może ruszyć kampania informująca o poszerzeniu sieci Real. Nad strategią marketingową Reala od niedawna pracuje Dariusz Kubuj, dyrektor planowania strategicznego w Ogilvy Brand Consulting. Informacji o planowanym przetargu mediowym nie udało się nam oficjalnie potwierdzić. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.