Olympus buduje wizerunek aparatów mju 750

"Twoje Życie. Twój Olympus" - pod takim hasłem Olympus Polska rozpoczyna dwumiesięczną (potrwa do 25 grudnia) kampanię reklamową cyfrowych aparatów...

"Twoje Życie. Twój Olympus" - pod takim hasłem Olympus Polska rozpoczyna dwumiesięczną (potrwa do 25 grudnia) kampanię reklamową cyfrowych aparatów fotograficznych Olympus mju 750. - Chcemy zbudować wizerunek aparatu mju 750 jako propozycji cyfrowego aparatu kompaktowego dla każdego - mówi Monika Maciejewska, kierownik marketingu działu systemów obrazowania Olympus Polska. - Stylowe wzornictwo, świetny obiektyw, zoom, technologia BrightCapture, ergonomiczna obsługa i podwójna stabilizacja w tym modelu tworzą imponujące połączenie. Kampania będzie prowadzona na nośnikach reklamy zewnętrznej (655 citylightów w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście i Wrocławiu), w telewizji (spoty w TVN), prasie (tygodniki opinii, prasa lifestyle i branżowa) oraz na materiałach POS. Kreację kampanii przygotowała niemiecka agencja reklamowa Springer & Jacoby, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand Connection. Olympus mju 750 wyposażony jest w matrycę 7,1 mln pikseli, 5-krotny zoom optyczny, kosztuje ok. 1,5 tys. zł. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.