KER uznał slogan reklamowy "Ty głupia kobieto!" za nieetyczny

Komisja Etyki Reklamy działająca w ramach Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy uznała reklamy radiowe sieci handlowej Euro RTV AGD za nieetyczne....

Komisja Etyki Reklamy działająca w ramach Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy uznała reklamy radiowe sieci handlowej Euro RTV AGD za nieetyczne. Skarga o charakterze konsumenckim dotyczyła części tekstu wykorzystanego w reklamie, której bohater używa m.in. zwrotu "Ty głupia kobieto!". Orzekający w tej sprawie toczącej się przeciwko spółce Euro-Net, właścicielowi sieci, uznali reklamę za naruszającą normy zawarte w samoregulacji branżowej. W skład komisji orzekającej weszli: Małgorzata Rokita, associate marketing director health & beaty care w Procter & Gamble, Jacek Olechowski, wiceprezes zarządu agencji reklamowej DougFaberFamily, i Wojciech Piwocki, dyrektor projektów strategicznych w Eurozet. KER nie wnioskował o wstrzymanie emisji reklamy, gdyż kampania reklamowa wykorzystująca kontrowersyjny spot została już zakończona. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.