Partner AFM, Effective Media i Concept House przygotowały oprawę promocji marki Siódme Niebo

Firma Sokpol rozpoczęła dwumiesięczną akcję promocyjną soków i nektarów Siódme Niebo. Konsumenci, którzy kupią promocyjne produkty, mają szansę wygrać 49...

Firma Sokpol rozpoczęła dwumiesięczną akcję promocyjną soków i nektarów Siódme Niebo. Konsumenci, którzy kupią promocyjne produkty, mają szansę wygrać 49 zagranicznych wycieczek, m.in. do Brazylii, a także 300 biletów lotniczych do dowolnego miejsca w Europie. Akcja "Siedem smaków lata, siedem cudów świata" zakończy się w grudniu. Wspiera ją kampania radiowa prowadzona w stacjach RMF FM i Radio Eska oraz materiały POS. Oprawą mediową promocji zajmuje się dom mediowy Effective Media, kreację i koncepcję promocji przygotowała agencja Concept House, zaś działania prosprzedażowe na teranie supermarketów z udziałem hostess poprowadzi agencja Partner AFM. Udziały rynkowe producenta soków i nektarów nie są znane. Sokpol dwa razy w roku, wiosną i jesienią, prowadzi duże kampanie reklamowo-promocyjne. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.