P&G będzie w USA więcej wydawać na prasę, mniej na telewizję

Procter & Gamble będzie w USA więcej wydawać na prasę, mniej na telewizję. W oświadczeniu dla analityków CEO firmy A.G....

Procter & Gamble będzie w USA więcej wydawać na prasę, mniej na telewizję. W oświadczeniu dla analityków CEO firmy A.G. Lafley przyznał, że inwestycje w telewizję nie przynoszą obecnie oczekiwanych rezultatów, a marketer dysponuje obecnie wieloma innymi kanałami, w tym nowymi mediami. W Stanach Zjednoczonych w pierwszej połowie br. P&G ulokował w TV 69,3 proc. swojego budżetu. Po raz pierwszy od 2001 r. wydatki telewizyjne tego giganta byly mniejsze niż 70 proc. całości budżetu. Z kolei wydatki na prasę wzrosły o 3,5 proc. w stosunku do ub.r. P&G coraz więcej inwestuje także w marketing bezpośredni, w tym e-mailing. Przesunięcia w media miksie P&G nie są zaskoczeniem, już wcześniej m.in. Johnson & Johnson oraz Unilever dokonały jeszcze dalej idących zmian. ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.