Pramerica wzmacnia wizerunek i chce rozbudować swoją sieć w Polsce

Towarzystwo ubezpieczeniowe Pramerica Życie TUiR prowadzi kampanię reklamową, dzięki której chce rekrutować nowych agentów i tym samym zwiększyć swoją sieć...

Towarzystwo ubezpieczeniowe Pramerica Życie TUiR prowadzi kampanię reklamową, dzięki której chce rekrutować nowych agentów i tym samym zwiększyć swoją sieć dystrybucji i sprzedaż ubezpieczeń na życie w Polsce. Jak mówi Romuald Kępa, prezes Pramerica Życie, kampania ma wzmocnić wizerunek towarzystwa, które dzięki temu spodziewa się pozyskać nowych agentów. - Po szeregu szkoleń już od nowego roku będą oni mogli aktywnie zadbać o bezpieczeństwo naszych klientów i ich rodzin - mówi Kępa. - Podkreślamy także wyjątkowość i elitarność przynależności do grupy agentów Prameriki - dodaje. Kampania została przygotowana przez wewnętrzne biuro reklamy Prudential Financial w USA, zaś media firma kupiła we własnym zakresie. Kampania prowadzona jest w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Puls Biznesu", "Rzeczpospolita", "Polityka", "Wprost") oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej (billboardy w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Katowicach, czyli w miastach, gdzie Pramerica Życie ma oddziały). Kampania prasowa potrwa do połowy miesiąca, a outdoorowa - do końca roku. Pramerica Życie należy do amerykańskiego towarzystwa ubezpieczeniowego Prudential, w Polsce działa od 1999 r. (do 2004 r. pod nazwą Prumerica), oferuje indywidualne plany ubezpieczeniowe i zatrudnia pół tysiąca osób. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.