Salt & Pepper zrealizowała niestandardową promocję dla Banku BISE

Bank BISE uruchamia nową usługę dla swoich klientów z zakresu bankowości elektronicznej. Jej promocję zlecono agencji reklamowej Salt & Pepper,...

Bank BISE uruchamia nową usługę dla swoich klientów z zakresu bankowości elektronicznej. Jej promocję zlecono agencji reklamowej Salt & Pepper, która realizuje ogólnopolską kampanię dla marketera. Celem akcji jest poinformowanie o udostępnieniu nowej usługi oraz przedstawienie wynikających z niej korzyści. Oprócz standardowych środków komunikacji (plakat, ulotka) użyto niestandardowych form reklamy. Pod hasłem "Poczuj wygodę własnego konta" wprowadzono do wystroju wnętrz wszystkich oddziałów banku hamaki w korporacyjnym czerwonym kolorze. Dla klientów bankowości elektronicznej przygotowano pakiet startowy w postaci pudełka zawierającego kapcie z czerwonym pomponem oraz zgodny z całą koncepcją komunikacyjną komplet materiałów informacyjnych. Kampania potrwa do wyczerpania zapasów materiałów promocyjnych. Termin wprowadzenia nowej usługi leży w gestii każdego z oddziałów banku. Do końca grudnia br. powinna ona być dostępna w każdym z oddziałów. (KH)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.