DougFaberFamily stworzył nową stronę internetową i zaprasza do debaty

W listopadzie br. uruchomiona została nowa strona internetowa agencji reklamowej DougFaberFamily należącej do struktur Mothership. Obecnie pod adresem www.dff.pl internautów...

W listopadzie br. uruchomiona została nowa strona internetowa agencji reklamowej DougFaberFamily należącej do struktur Mothership. Obecnie pod adresem www.dff.pl internautów wita mała kręcąca się kulka ozdobiona kropkami, przypominająca biedronkę. Agencja postanowiła rozszerzyć debatę nad dodatkowymi pomysłami odnośnie do kulki na większe grono osób. Propozycje, co zrobić z kulką, można zgłaszać przez nową stronę agencji. - Możemy domalować jej uszy, oczy, osobowość... Może wyrwiemy się z kręgu animalistycznych porównań, czekamy na ciekawe pomysły - mówi Magdalena Tuczyńska, account director i członek zarządu DougFaberFamily. Do wszystkich działów tematycznych można dotrzeć poprzez odpowiednie obracanie "biedronki". Stronę stworzył zespół pod okiem Lechosława Kwiatkowskiego, dyrektora kreatywnego, oraz Adama Szczepockiego, senior art directora. Mothership jest holdingiem spółek świadczących usługi marketingowe. Należą do niego obecnie DougFaberFamily, EMLab oraz Goodwill PR Services. (KH)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.