Peppermint i PRO Media House realizują projekt dla B.S.R. Polska 1
Ruszyła pierwsza faza kampanii reklamowej dewelopera B.S.R. Polska 1 promująca osiedle mieszkaniowe Wilanów One. Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmie...
Ruszyła pierwsza faza kampanii reklamowej dewelopera B.S.R. Polska 1 promująca osiedle mieszkaniowe Wilanów One. Kampania ma zasięg ogólnopolski i obejmie telewizję (TVN24), prasę (dzienniki, tygodniki oraz tytuły prasy budowlanej i prasy klientów linii lotniczych), radio (Radio PiN, Antyradio, Pogoda Złote Przeboje), internet (Interia.pl, gratka.pl, Onet.pl) oraz nośniki reklamy zewnętrznej (siatki wielkoformatowe oraz autobusy komunikacji miejskiej w Warszawie). Grupę docelową kampanii stanowią młodzi ludzie, dobrze zarabiający i wykształceni, w wieku 28-38 lat, dla których najważniejsze są: rodzina, sukces zawodowy, aktywny styl życia, zdrowie i bezpieczeństwo. Część działań skierowana jest także do obcokrajowców. Kampania potrwa do 19 stycznia 2007 r. Za strategię i kreację odpowiada firma marketing services Peppermint, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy PRO Media House (początkowo budżet mediowy miał być obsługiwany przez U2 Media, ale ostatecznie deweloper zmienił swoją decyzję w tej sprawie; powody jej podjęcia nie zostały ujawnione). Wilanów One to przedsięwzięcie B.S.R. Europe i Star Enterprise Ltd. B.S.R. Europe to firma deweloperska zajmująca się inwestycjami w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, Łotwie i Cyprze. Star Enterprise Ltd. specjalizuje się w projektowaniu luksusowych kompleksów apartamentów. (KH)