Saatchi i Media Direction OMD przygotowały nową kampanię Carlsberga

Browar Carlsberg Polska rozpoczął kampanię reklamową piwa Carlsberg. Po raz kolejny wykorzystany został w niej motyw ceny piwa, która wynosi...

Browar Carlsberg Polska rozpoczął kampanię reklamową piwa Carlsberg. Po raz kolejny wykorzystany został w niej motyw ceny piwa, która wynosi 2,69 zł. Strategię i kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Na potrzeby kampanii przygotowano dwa spoty reklamowe: 15- i 30-sekundowy. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, m.in. w TVP, TV4, TVN i stacjach tematycznych. Wartość budżetu i długość trwania kampanii nie są znane. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.