New Look Advertising dla Barbie i Hot Wheels, marek firmy Mattel
Agencja New Look Advertising zorganizowała dla firmy Mattel dwudniową imprezę dla dzieci Weekend z Barbie i Hot Wheels. Impreza odbyła...
Agencja New Look Advertising zorganizowała dla firmy Mattel dwudniową imprezę dla dzieci Weekend z Barbie i Hot Wheels. Impreza odbyła się w Galerii Handlowej "Promenada". New Look Advertising była odpowiedzialna za organizację zarówno w fazie przygotowania (projekty graficzne, scenografia wystroju galerii, projekty materiałów POS, scenariusz), jak i realizacji (produkcje wszystkich materiałów promocyjnych i ekspozycyjnych, prowadzenie imprezy i jej zewnętrzne nagłośnienie). Zadbano o wiele atrakcji dla młodych uczestników imprezy (np. kąciki tematyczne, pokazy mody kolekcji odzieży dziecięcej, konkursy). Odbył się też casting na twarze czasopism "Barbie" i "Hot Wheels" (wydawca: Egmont Polska). Laureaci tego konkursu mają znaleźć się na okładkach najbliższych wydań tych magazynów. New Look Advertsing działa od 4 lat w sektorze ambient media oraz guerilla marketing. Organizuje akcje promocyjne i kampanie reklamowe wykorzystujące niestandardowe kanały komunikacji pozwalające dotrzeć do tzw. trudnych grup docelowych. (KP)