Cadbury Wedel odświeża wszystkie opakowania marki E.Wedel

Agencja Brand Identity Polska zakończyła trwający prawie rok proces zmiany identyfikacji marki E.Wedel. Prace miały na celu spowodowanie zwiększenia zauważalności...

Agencja Brand Identity Polska zakończyła trwający prawie rok proces zmiany identyfikacji marki E.Wedel. Prace miały na celu spowodowanie zwiększenia zauważalności marki na półce i poprawę spójności wizualnej wszystkich produktów E.Wedel (Cadbury Wedel). W zakres prac agencji wchodził projekt i aranżacja nowego logo E.Wedel. Agencja ponadto zaprojektowała od nowa serię 23 opakowań sztandarowego produktu Wedla - tabliczek czekoladowych twardych i nadziewanych. Zaprojektowane zostały również opakowania batoników czekoladowych (Twoja Mleczna, Twoja Truskawkowa, Twoja Orzechowa) oraz opakowania produktów w nowej dla tego producenta kategorii - lodów. Zmianie poddano również opakowanie batona czekoladowego z bakaliami Picnic. Brand Identity Polska współpracuje z Cadbury Wedel od kilku lat, powierzenie agencji realizacji tego projektu odbyło się więc bez przetargu. Agencja kontynuuje współpracę z Cadbury Wedel przy adaptacjach kolejnych opakowań z portfolio E.Wedel. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.