Wsparcie reklamowe dla wydania "Polityki" z "Książeczką internetową"

Bieżący numer "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) z dodatkiem redakcyjnym "Książeczka internetowa" ma wsparcie reklamowe w wybranych mediach. Za zakup czasów...

Bieżący numer "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) z dodatkiem redakcyjnym "Książeczka internetowa" ma wsparcie reklamowe w wybranych mediach. Za zakup czasów w telewizji odpowiada Starcom, za kreację spotu - Adah Advertising. Wykorzystywane są: TVN, TVN24, radiowa Trójka, Tok FM. "Książeczka internetowa" w "Polityce" ma charakter przewodnika po e-bankach i e-sklepach. Reklamy w dodatku zajmują drugą, trzecią i czwartą okładkę. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.