Saatchi & Saatchi odpowiada za działania reklamowe Visy w Polsce i w regionie

Visa Europe wspólnie z bankami członkowskimi wydającymi karty Visa w Polsce rozpoczęła intensywną kampanię reklamową mającą zachęcać konsumentów do płacenia...

Visa Europe wspólnie z bankami członkowskimi wydającymi karty Visa w Polsce rozpoczęła intensywną kampanię reklamową mającą zachęcać konsumentów do płacenia za zakupy kartami Visa zamiast gotówką. Kampania pod hasłem "Pokochaj każdą podróż z kartą Visa" obejmuje telewizję (15-sekundowy spot promocyjny w TVP, TVN, Polsacie, TVN Siedem, TV4, Discovery, TVN24, TVN Style, TVN Turbo i kanałach tematycznych At Media) oraz radio, prasę ogólnopolską (głównie dzienniki i tygodniki), punkty sprzedaży oraz internet. Na antenie Radia Zet Visa sponsoruje konkurs, w którym do wygrania są przedpłacona karta Visa z wkładem 2 tys. zł. Kampania towarzyszy loterii, która potrwa do końca br., a w której uczestnicy, rejestrując SMS-ami lub pocztą transakcje opłacone kartą Visa, mogą wygrać 3 samochody osobowe Toyota Corolla, 30 nagród po 3 tys. zł oraz 300 nagród po 300 zł. Kampanię reklamową (wizerunkową i promocyjną) przygotowały agencja Saatchi & Saatchi i dom mediowy Mediaedge:cia. Polski oddział Saatchi & Saatchi koordynuje także realizację kampanii na innych rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, w tym trwające obecnie działania w Czechach oraz na Łotwie. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.