Stringham odejdzie z funkcji globalnego szefa marketingu HSBC
Peter Stringham, head of global marketing HSBC, jednego z największych holdingów finansowych na świecie, w marcu przyszłego roku odejdzie ze...
Peter Stringham, head of global marketing HSBC, jednego z największych holdingów finansowych na świecie, w marcu przyszłego roku odejdzie ze stanowiska zajmowanego przez ostatnie 6 lat. Nazwisko jego następcy nie jest na razie znane. Stringham budował pozycję HSBC jako lokalnego banku o globalnym zasięgu, a poprzez szereg lokalnych kampanii reklamowych i marketingowych uczynił z HSBC jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek wśród instytucji finansowych na świecie. Od maja 2004 r. wartym 600 mln dol. globalnym budżetem reklamowym HSBC zarządza WPP Group, które utworzyło w tym celu zespół kierowany przez JWT. HSBC Holding założono w 1865 r. pod nazwą Hongkong and Shanghai Banking Corporation jako brytyjski bank w Chinach. Po przejęciu władzy przez komunistów bank przeniósł swoją siedzibę do Londynu (źródło: Wikipedia.org). Obecnie HSBC jest wyceniany na 11 mld. dol., co czyni go czwartą pod względem wartości marką usług finansowych na świecie. ("BrandRepublic")