Euro RTV AGD nadal liderem wydatków na reklamę radiową

Euro RTV AGD jest nadal największym reklamodawcą radiowym - wynika z raportu Expert Monitora za trzy kwartały br. (dane cennikowe...

Euro RTV AGD jest nadal największym reklamodawcą radiowym - wynika z raportu Expert Monitora za trzy kwartały br. (dane cennikowe netto bez uwzględnienia rabatów). Firma wydała na reklamę radiową w tym roku ok. 38,8 mln zł - o 7,8 mln zł więcej niż w pierwszych trzech kwartałach 2005 roku. Drugą pozycję w rankingu tegorocznych największych reklamodawców radiowych zajmuje Aflofarm, który wydał 31,2 mln zł. Ten producent farmaceutyczny jest jednocześnie firmą, która w porównaniu z rokiem ubiegłym w największym stopniu zwiększyła wydatki na reklamę radiową - o prawie dwie trzecie. Trzecia pod względem wydatków jest Agora SA. Zainwestowała w spoty radiowe ok. 24,1 mln zł (w ub.r. - 18,5 mln zł). Kolejni w tegorocznym zestawieniu reklamodawców radiowych to: Polkomtel SA (18,5 mln zł), General Motors Polska (15,8 mln zł), Axel Springer Polska (15,8 mln zł), Polska Telefonia Cyfrowa (14,9 mln zł), Lidl Polska (14,2 mln zł), Media Saturn Holding Polska (14 mln zł) i PTK Centertel (13,1 mln zł). Mniej na reklamę radiową wydały w trzech kwartałach tego roku - w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego - tylko dwie firmy. Polska Telefonia Cyfrowa zmniejszyła swoje wydatki na radio o ok. 2,85 mln zł, a Lidl Polska - o 4,05 mln zł. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.