"Gazeta Wyborcza" kampanią "Wybory listopad 2006" uzupełnia akcję "Wyborcze poniedziałki"

Reklama kampanii "Wybory listopad 2006" "Gazety Wyborczej" znajduje się w najnowszym wydaniu "Polityki". Kampania jest uzupełnieniem akcji lokalnych redakcji "Gazety...

Reklama kampanii "Wybory listopad 2006" "Gazety Wyborczej" znajduje się w najnowszym wydaniu "Polityki". Kampania jest uzupełnieniem akcji lokalnych redakcji "Gazety Wyborczej" - "Wyborcze poniedziałki" - prowadzonej od września do wyborów samorządowych w listopadzie. - Co poniedziałek publikujemy obszerne raporty związane z wyborami, regionalne sondaże, oceny ustępujących władz, a także informacje o kandydatach na radnych i prezydentów. Zachęcamy Polaków do udziału w wyborach samorządowych i głosowania - przekazała Edyta Bach z biura prasowego Agory, wydawcy "Gazety".

W akcji podkreślany jest też lokalny charakter "Gazety" i jej zaangażowanie w sprawy miejskie. Wybrane motywy kampanii nawiązują do majowej promocji wydań lokalnych "Gazety". Kampanię przygotował zespół kreatywny "Gazety" na zlecenie wydawcy. Planowanie i zakup mediów odbywają się we własnym zakresie. Kampania już jest prowadzona w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i na Śląsku, od listopada zasięgiem obejmie Warszawę i resztę Polski. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.