Stratosfera partnerem światowej firmy Added Value doradzającej w zakresie brand marketingu

Od listopada firma marketingowego doradztwa strategicznego Stratosfera będzie partnerem jednej z największych światowych firm doradzających w zakresie brand marketingu -...

Od listopada firma marketingowego doradztwa strategicznego Stratosfera będzie partnerem jednej z największych światowych firm doradzających w zakresie brand marketingu - Added Value. Klienci Stratosfery uzyskają pełny dostęp do narzędzi, case'ów i know-how Added Value. Stratosfera zachowa dotychczasową nazwę i niezależność kapitałową. Added Value otrzyma dostęp do polskiego rynku, wglądu w ten rynek oraz możliwości obsługi klientów sieciowych.

Added Value powstała w 1998 r. Specjalizuje się w brand marketingu, innowacjach rynkowych i optymalizacji komunikacji. Wprowadziła wiele technik, które stały się światowym standardem branży, takich jak: Bull's Eye, Market Mapping czy 5W. Z jej usług skorzystały m.in.: Colgate-Palmolive, Coca-Cola, Danone, GlaxoSmithKline, Harley-Davidson, Levi's, Nestle, Virgin, Vodafone, Volkswagen, Shell, Unilever. Polska jest czternastym krajem, w którym pojawi się Added Value. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.