PepsiCo wprowadzi w USA produkty typu health and wellness

PepsiCo wprowadzi w USA produkty typu health and wellness. Podczas konferencji dla analityków Dawn Hudson, CEO PepsiCo North America, stwierdził,...

PepsiCo wprowadzi w USA produkty typu health and wellness. Podczas konferencji dla analityków Dawn Hudson, CEO PepsiCo North America, stwierdził, że obecnych spadków sprzedaży napojów gazowanych w USA nie da się zatrzymać za pomocą obniżek cen, ale trzeba zproponować konsumentom zdrowsze wersje lubianych przez nich napojów. Wśród nowych produktów ma pojawić się m.in. napój owocowy Tava, który oprócz witamin będzie zawierać chrom. Pierwiastek ten powoduje przyspieszenie metabolizmu i utratę wagi. Planowana jest także premiera Gatorade AM - napoju sportowego adresowanego specjalnie do osób uprawiających poranny jogging. Także soki Tropicana będą miały swoją zdrowotną edycję. Tropicana Essentials będzie zawierać kwasy tłuszczowe omega 3 mające dobry wpływ na serce. Menedżerowie PepsiCo potwierdzili wcześniejsze informacje, że od przyszłęgo roku ruszy nowa kampania reklamowa marki Pepsi pod hasłem "Feel the Pepsi". Dodatkowo brand będzie w USA wsparty akcją polegającą na wprowadzaniu co kilka tygodni nowych wersji opakowań. ("Advertising Age")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.