Biuro Reklamy TVN gruntownie przebudowuje strukturę

Biuro Reklamy TVN gruntownie zmienia swoją strukturę. Fuzja istniejących podmiotów - biura reklamy głównej stacji i zespołu sprzedaży TVN24 oraz...

Biuro Reklamy TVN gruntownie zmienia swoją strukturę. Fuzja istniejących podmiotów - biura reklamy głównej stacji i zespołu sprzedaży TVN24 oraz kanałów tematycznych - da podstawy do utworzenia nowych działów, które odpowiadać będą nie za poszczególne podmioty telewizyjne Grupy ITI jak dotąd, ale za określone aktywności reklamowe i marketingowe.

Nowością w strukturze Biura Reklamy TVN będzie m.in. wyodrębnienie samodzielnego działu wspomagającego produkcję reklamową. W ramach struktury funkcjonować będą dwa stanowiska dyrektorów i trzy zastępców dyrektorów. Dyrektorem biura pozostaje Piotr Tyborowicz. Marcin Idzik, dotychczasowy zastępca dyrektora, obejmie stanowisko dyrektora ds. sprzedaży spotowej. Funkcje zastępców dyrektorów sprawować będą: Małgorzata Gratys (ds. usług interaktywnych), Tomasz Nabakowski (ds. sponsoringu) i Jacek Nowak (ds. współprodukcji).

Zdaniem Piotra Tyborowicza przebudowa struktury biura ma na celu pełne wykorzystanie potencjału reklamowego kanałów TV i nowych mediów Grupy ITI. Biuro oprócz tradycyjnej sprzedaży czasu antenowego zajmować się teraz będzie m.in. pełniejszym wykorzystaniem kontentu programowego, w tym np. budowaniem projektów merchandisingowych powiązanych z wybranymi formatami TV. W br. w jedną spółkę połączono TVN, TVN24 i Onet. Teraz Biuro Reklamy TVN będzie nadzorować politykę reklamową we wszystkich tych podmiotach. Uruchomienie platformy cyfrowej N potencjalnie stwarza też możliwości tworzenia nowych interaktywnych form reklamowych. Nad tym też pracować będzie Biuro Reklamy TVN. (PM)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.