Zbyszko Company zmienia pozycjonowanie Polocockty

Agencja GTO przygotowała telewizyjną kampanię Polocockty (Zbyszko Company) pod hasłem "Pozory mylą". Ruszyła ona na początku tygodnia. Spot jest emitowany...

Agencja GTO przygotowała telewizyjną kampanię Polocockty (Zbyszko Company) pod hasłem "Pozory mylą". Ruszyła ona na początku tygodnia. Spot jest emitowany w TVN, Polsacie, Vivie. Kampania ma na celu zmianę postrzegania dotychczasowego wizerunku marki. Przedstawia ją jako nowoczesną, młodzieżową. Kampania potrwa do grudnia 2006 r. Agencja GTO zaprojektowała również nowe etykiety produktu i wykonała lifting logotypu Polocockty. Przekaz skierowany jest do grupy celowej 7-15 lat. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.