W nowej promocji Kucharek gwarantuje smak albo zwrot pieniędzy

PPH Prymat rozpoczął akcję promocyjną przyprawy uniwersalnej Kucharek "Gwarancja smaku albo zwrot pieniędzy". W kampanii reklamowej przekonuje konsumentów, że jest...

PPH Prymat rozpoczął akcję promocyjną przyprawy uniwersalnej Kucharek "Gwarancja smaku albo zwrot pieniędzy". W kampanii reklamowej przekonuje konsumentów, że jest najlepszy spośród przypraw uniwersalnych dostępnych na rynku. Jeśli jednak konsumenci nie odczują satysfakcji ze smaku przygotowanej potrawy, mogą oddać produkt i otrzymają zwrot pieniędzy. Akcja promocyjna trwa od połowy października do połowy listopada br. Promocja otrzymała wsparcie mediowe w postaci spotów emitowanych w telewizjach ogólnopolskich oraz w TVN Siedem i TV4. W miejscach sprzedaży pojawią się ulotki informacyjne, a opakowania przyprawy oklejono specjalnymi naklejkami. Koncept promocji opracowała agencja Euro RSCG 4D. Za obsługę promocji i działań ATL odpowiada agencja Euro RSCG Warsaw. Media zakupił MPG Media Planning. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.