ZSRR został przyjęty w poczet członków europejskiej organizacji EASA

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR) zajmujący się samoregulacją reklamową w Polsce otrzymała status obserwatora przyznany przez europejską organizację The European...

Związek Stowarzyszeń Rada Reklamy (ZSRR) zajmujący się samoregulacją reklamową w Polsce otrzymała status obserwatora przyznany przez europejską organizację The European Advertising Standards Alliance (EASA). Pełne członkostwo zostanie mu przyznane najprawdopodobniej w lutym 2007 r. podczas walnego zebrania organizacji. Do tej pory uczestnictwo ZSRR w pracach EASA miało charakter nieformalny. Obecnie EASA liczy 25 członków. Reprezentuje 22 rynki europejskie i trzy kraje spoza Europy - Kanadę, Republikę Południowej Afryki i Nową Zelandię. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.