Indykpol wprowadził parówki Jedynki, wspiera je kampanią TV

Najnowszym produktem w portfelu firmy Indykpol są parówki Jedynki. Innowacyjność produktu polega na unikalnej formie opakowania. Parówki są pojedynczo paczkowane,...

Najnowszym produktem w portfelu firmy Indykpol są parówki Jedynki. Innowacyjność produktu polega na unikalnej formie opakowania. Parówki są pojedynczo paczkowane, co ułatwia ich przechowywanie w lodówce. Produkt nie zawiera konserwantów, kosztuje 3,60-4,50 zł. Jedynki reklamowane są w TV. Za kreację kampanii odpowiada agencja Media Focus, za zakup mediów - dom mediowy Zenithmedia. Wsparcie w zakresie PR prowadzi agencja Media Metropolis. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.