Ziaja po raz pierwszy będzie reklamować się w TV

23 października br. rozpocznie się telewizyjna kampania firmy Ziaja, polskiego producenta kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Jest to...

23 października br. rozpocznie się telewizyjna kampania firmy Ziaja, polskiego producenta kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Jest to pierwsza kampania tej firmy w telewizji. Celem kampanii będzie budowanie wizerunku Ziai jako silnej marki i synonimu wysokiej jakości, atrakcyjnej ceny i kilkunastoletniej tradycji. W spotach reklamowych pojawi się krem oliwkowy Ziaja. Spoty reklamowe według scenariusza przygotowanego przez dział kreacji i marketingu Ziaja zostały wyprodukowane przez agencję Lokomotiva i dom produkcyjny Opus Film. Będą emitowane w stacjach TVP1, TVP2, TVP3, TVN i TVN Style. Dom mediowy MPG Media Planning w wyniku wygranego konkursu ofert obsługuje Ziaję od września br. i jest odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów tej kampanii. Kampanii telewizyjnej nie wesprze reklama w innych mediach. Kampania potrwa do końca listopada. (KH)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.