Visa rozwinie działania marketingowe wokół olimpiady 2008

Visa, operator systemu kart płatniczych, zamierza zintensyfikować działania marketingowe wokół swojego sponsoringu igrzysk olimpijskich w Pekinie (2008 r.). Z nieoficjalnych...

Visa, operator systemu kart płatniczych, zamierza zintensyfikować działania marketingowe wokół swojego sponsoringu igrzysk olimpijskich w Pekinie (2008 r.). Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że marketer rozpisał przetarg, w którym chce wybrać agencję, która zajmie się projektami olimpijskimi. Na short-liście znalazły się firmy marketing services 141, Proximity, Tequila i RMG Connect. Szczegóły planowanych działań nie zostały ujawnione. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.