Marka Pepsi będzie miała w przyszłym roku relaunch

Marka Pepsi będzie miała w przyszłym roku relaunch. Informację tę potwierdzil Andrzej Chmniel, dyrektor marketingu Pepsi-Cola General Bottlers Poland, ale...

Marka Pepsi będzie miała w przyszłym roku relaunch. Informację tę potwierdzil Andrzej Chmniel, dyrektor marketingu Pepsi-Cola General Bottlers Poland, ale nie podał bliższych szczegółów. W USA ma w najbliższym czasie ruszyć kampania relaunchowa pod hasłem "Feel the Pepsi" autorstwa BBDO, ale w Polsce prawdopodobnie marketer zostanie przy starym sloganie "Dare for More - Odważ się na więcej". Nowa kampania w Polsce będzie także realizowana przez BBDO. Ostatnio marka Pepsi miała dużą kampanię wizerunkową w 2004 r., tymczasem największy konkurent, czyli Coca-Cola, w br. rozpoczął wieloetapową akcję wizerunkową "Coke Side of Life". (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.