Sphinx ruszył z dwiema akcjami promocyjnymi

Ruszyły dwie nowe akcje promocyjne sieci restauracji Sphinx: "Sphinx dla studentów" (studenci otrzymują piwo do zamówienia gratis) oraz "Szaszłykowe wariacje"...

Ruszyły dwie nowe akcje promocyjne sieci restauracji Sphinx: "Sphinx dla studentów" (studenci otrzymują piwo do zamówienia gratis) oraz "Szaszłykowe wariacje" (piwo lub sok pomarańczowy gratis przy zamówieniu mięsa w formie szaszłyka). Akcję adresowaną do studentów wspiera kampania BTL prowadzona na terenie osiedli studenckich i uczelni wyższych, gdzie pojawiają się animatorzy przebrani w stroje kelnerów. Promocja komunikowana jest także na materiałach POS w restauracjach. Promocję "Szaszłykowe wariacje" wspierają materiały POS umieszczone wewnątrz restauracji oraz reklamy w portalach internetowych. Strategię i kreację promocji opracował dział marketingu Sfinks Polska, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.